Netwerkbijeenkomst: 21 april 2018

 Programma netwerkbijeenkomst 21 april 2018

Eén à twee keer per jaar vindt er een netwerkbijeenkomst plaats van de LinkedIngroep “Coachen met Honden” en de Facebookgroep “Spiegelen met honden in coaching” in de Stoethoeve in Soest (www.stoethoeve.nl). Het doel van deze bijeenkomst is het bieden van een laagdrempelig platform waar we van elkaar leren en informatie over het vak uitwisselen. Daarnaast is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en praktische vragen rondom het vak ‘coachen en spiegelen met honden’ te bespreken.
Niet alleen (aankomend) coaches/therapeuten met hond zijn welkom, ook professionals die met honden werken en op een coachende manier met hun klanten om willen leren gaan kunnen zich aanmelden (n.b. deze bijeenkomst is zonder onze trouwe viervoeters).

Op 21 april 2018 vindt de volgende netwerkbijeenkomst plaats, met als thema "Ondernemerschap in het vak coachen of begeleiden met honden".    De keuze voor het thema van deze dag is tot stand gekomen door collega's uit het veld naar hun wensen en ideeen te vragen. Op die manier hopen we nog meer inhoud te kunnen geven aan het onderliggende principe van de netwerkdag, namelijk een dag voor en door elkaar. Het concrete programma is als volgt:

Programma netwerkbijeenkomst 21 april 2018​ ​

Voor het volledige programma

PDF icon programma 21 april voor website.pdf

De locatie van de netwerkdag is de Stoethoeve in Soest. Daar kunnen we lekker buiten werken in de wei of bij slecht weer in de paardenbak. 

Let op: De aanmeldprocedure is gewijzigd! Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@coachenmethonden.nl en door het overmaken van €30,- (entree inclusief 21% BTW en koffie/thee en versnaperingen) op NL02 TRIO 0390 4995 95 ten name van Coachen met Honden onder vermelding van je naam en adres. Na betaling ontvang je de factuur voor je administratie, de routebeschrijving en overige eventuele praktische informatie ter voorbereiding van de bijeenkomst. Kom je i.p.v. te betalen liever een handje helpen, neem dan even contact met ons op.

Er is ruimte voor 50 deelnemers omdat we de bijeenkomsten kleinschalig willen houden. Dan is er ruim voldoende gelegenheid tot onderlinge kennismaking en kennis delen. Wil je er bij zijn, meld je dan dus tijdig aan.

Wees welkom!

Irene Glansbeek in samenwerking met Yvonne Bayens en Danielle Spenner